Laatste dag
12 februari 2025 - Buenos Aires, Argentinië
We zijn ingecheckt! Als ik het winterse weer on NL zie, hmm.
Gisterenavond nog even naar de galerie geweest waar Henk samen met anderen exposeert. Erg leuk en aardige mensen ontmoet. Vervolgens zeer lekker thuis gekookt.
We gaan zo het huis een beetje opruimen. Om 11 uur moeten we uitchecken. Daarna gaan we nog naar de begraafplaats van Recoleta en die wijk nog wat verder bekijken. Ons vliegtuig vertrekt pas om 22.45 lokale tijd dus we moeten wat tijd overbruggen. Gelukkig kunnen we bagage hier bij de portier achterlaten.
In NL zal ik de update van de laatste dag maken. Dit was het bijna. Vier weken met Freek op stap en idem Sabine vier weken niet zien. Het was een bijzondere ervaring in 2 prachtige avontuurlijke landen. Waar ik normaal zelf graag probeer de taal te spreken, was dit nu het grootste deel van de tijd niet nodig met Freek er bij. Die ging in deze tijd weer steeds makkelijker in het Spaans praten.
1 Reactie
-
Anne Marie:12 februari 2025goede reis terug!

